Jokers Gold van Gratisgokje.nl
JokersGold is een volledig in Flash
uitgevoerde fruitautomaat met een grote diversiteit aan spelelementen:
Basisspel, Hoger/Lager kaartspel.

Speel dit spel nu.

Jokers Gold

Jokers Gold is een volledig in Flash uitgevoerde fruitautomaat met een grote diversiteit aan spelelementen: Basisspel, Hoger/Lager kaartspel (met Mystery Prijs, Kies een Prijs en Super Match) en bovendien de Club Jackpot die bij elke inzet oploopt en zomaar duizenden euro's kan bevatten.

Het doel van het spel is om op de rollen met afbeeldingen bepaalde combinaties te halen die credits of punten waard zijn. Welke combinaties credits opleveren is te zien onder de INFO knop naast de gokkast. De uitleg van de punten wordt hieronder verder toegelicht.

Hoe speel ik deze fruitautomaat?

De Jokers Gold gokkast start in het basisspel:

De rollen beginnen te draaien ('Spin') als op de START knop wordt gedrukt. Ze stoppen automatisch in een willekeurige positie. Er zijn nu meerdere mogelijkheden: er is wel of niet een prijs gevallen en er zijn wel of niet punten gevallen. Is er geen prijs gevallen, dan kun je rollen vasthouden door op de knop VAST onder de betreffende rol te klikken. Bij de volgende spin worden deze rollen niet meegenomen. Ook is het mogelijk dat de machine zelf rollen vasthoudt, als deze een grote kans op een prijs geven. Je kunt het vasthouden van rollen opheffen door op HERSTEL te klikken. Heb je 1 of meerdere rollen vastgehouden dan ontbreekt die mogelijkheid voor de eerstvolgende spin.

Is er een prijs gevallen dan kun je de prijs doorgokken op de gokladder of toevoegen aan je gewonnen credits met NEEM WIN. Is er geen prijs gevallen dan kunnen er nog punten gevallen zijn. Op een aantal symbolen zijn cijfers toegevoegd (zie INFO button naast de kast). De optelsom van de cijfers bepaalt de spelopties voor het Hoger/Lager kaartspel:

  • 0 - 3 punten: geen resultaat

  • 4 punten: MYSTERY NUMMER

  • 5 punten: GELIJK IS GOED

  • 6 punten: ANDERE KAART

  • 7 punten: JOKER

  • 8 punten: KAARTSPEL

  • 9 punten: KAARTSPEL

  • 10 punten: JOKER en KAARTSPEL

MYSTERY NUMMER

Een totaal van 4 punten start het Mystery Nummer; de puntenladder knippert tussen de 5 en de 10 punten. Middels de STOP knop kan je proberen op minimaal 8 punten uit te komen om vervolgens het Hoger/Lager kaartspel van de Jokers Gold gokkast te spelen.

GELIJK IS GOED

Bij een totaal van 5 punten gaat het lampje GELIJK IS GOED branden. In het Hoger/Lager kaartspel betekent dit dat een gelijke kaart een volgende stap in de prijzenladder oplevert.

ANDERE KAART

Bij een totaal van 6 punten gaat het lampje ANDERE KAART branden. Als de knop ANDERE KAART in het Hoger/Lager kaartspel wordt ingedrukt, wordt er een nieuwe kaart getrokken. Dit levert geen volgende stap in de prijzenladder op.

JOKER

Bij een totaal van 7 of 10 punten gaat het lampje JOKER branden. Er zijn dus 2 JOKERS mogelijk. Indien verlicht kan er op de knop JOKER worden gedrukt voor een extra stap in het kaartspel.

Het Hoger/Lager kaartspel

Het Hoger/Lager kaartspel is een spel waarbij je stappen op de prijzenladder kunt nemen door het juist raden van de waarde van de volgende kaart; of deze hoger of lager is dan de getoonde kaart. Er zitten 12 kaarten in het spel: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, boer, vrouw, heer en aas. Je kiest HOGER door op de STOP knop te drukken als het lampje HOGER oplicht, je kiest voor LAGER als je de STOP knop indrukt als het lampje LAGER brandt.

In het kaartspel zijn vier extra spelelementen aanwezig die hieronder worden uitgelegd:

Mystery Prijs

De derde en de vijfde stap op de prijzenladder geven een (super-) mystery prijs. Dit is een willekeurige prijs tussen de 2 en de 40 credits. De hoogte van de MYSTERY PRIJS wordt weergeven in het display. De prijs kan genomen worden of er kan worden doorgespeeld op de prijzenladder van de Jokers Gold.

Kies een Prijs

De zevende stap op de prijzenladder geeft de mogelijkheid om het spel KIES EEN PRIJS te spelen. Bij dit spel geeft worden er achtereenvolgens vier prijzen getoond. Je bepaalt zelf welke prijs je kiest. Als je niet kiest (door het snel indrukken van de STOP knop) krijg je automatisch de vierde wincombinatie.

Super Match

De tiende stap op de prijzenladder geeft de mogelijkheid om het spel SUPER MATCH op de fruitautomaat te spelen. Indien dit spel gekozen wordt gaat de rechter rol van de Jokers Gold draaien. Door het indrukken van de STOP knop kan de rol worden gestopt. Het getoonde symbool op de winlijn bepaalt de hoogte van de prijs. Het aantal gelijke symbolen op de winlijn wordt willekeurig bepaald.

Alle prijzen van de prijsladder die je neemt door het indrukken van de NEEM WIN knop kunnen worden doorgespeeld op de gokladder of toegevoegd worden aan de gewonnen credits door het nogmaals indrukken van de NEEM WIN knop.