Holdtimer van Gratisgokje.nl
In de serie *timer-fruitmachines op gratisgokje te weten: Twintimer,
Steptimer en Madtimer is inmiddels de 4e
en laatste timerautomaat toegevoegd, de Holdtimer.

Speel dit spel nu.

Holdtimer

De naam van deze automaat zegt het eigenlijk al, er is een speciale holdfunctie aanwezig, deze zit hier in het bovenspel. Bij de HoldTimer is het basisspel identiek aan bijvoorbeeld de StepTimer en de TwinTimer.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Vier of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de collect-toets of verplaatsen naar 1 van de 4 meters met de save-toets. Twee punten (bes op rol1) wordt automatisch gegokt, d.w.z. vedubbelen of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toetskun je de vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op de 1 of meer van de 4 meters hebt, dan kun je het 5-spel spelen. Hiervoor wordt ook 1 credit van je clubmeter gehaald.

In het bovenspel is het mogelijk om met een inzet van 5 of 10 punten te spelen. Bij inzet 10 is de holdfunctie in het bovenspel actief en worden rollen bij aantrekkelijke combinaties automatisch vastgehouden.

Punten boven de 200 op de meters in het bovenspel gaan ook bij dit spel niet verloren, wel worden puntenaantallen van 200 of meer automatisch op de creditmeter bijgeteld.